Sjukling, packa, resa hemåt.

Är sjuk idag, jag kände att det var på gång redan igår, men idag är jag verkligen dålig. Har varit vaken sen älsklingen drog till skolan, alltså i ca 1 timme. Jag ska snart äta frukost och sen får vi se om jag inte kan packa lite mer. Har en hosta som sitter nere i lungorna och en bränna i halsen som inte är att tala om.

Jag har funderingar på att stanna kvar i Horsens i en vecka för att fixa en massa saker, bland annat för att söka jobb och sen så tror jag att jag åker hem en vecka.

Nu ska jag ta en panodil eller två och försöka pallra mig upp från sängen.
ciao!

 
det är vad jag har att se fram emot

Kommentarer
Postat av: jennifer

kommer du hem till ljusdal?? :)

2009-03-10 @ 13:03:17
URL: http://moveyourfeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0