Tillbaka i lägenheten

Nu är jag tillbaka i lägenheten igen. Har fått en massa flyttlådor av svärföräldrarna, så nu kan jag börja packa. Ikväll ska jag och älsklingen titta på film.. Eller, åtminstonne ska jag. Han kanske ska plugga en massa.

Imorgon ska Mr Was ha prov. Held og lykke skatte.

Jag har tagit hand om Smilla tillsammans med älsklingen i helgen, det kräver en del jobb. Jag har inte så mycket annat att berätta just om helgen. Vi gick en del promenader och var ute en hel del. Slängde pinnar som Smilla kunde springa efter, osv osv.

Jag och Cäro, vill gärna ut och resa. En Interrail till sommarn skulle inte vara så tokigt. Jag tror vi kan hitta på nåt skoj iallafall, såvida vi inte bestämmer oss för att börja skolan till augusti/september, men det tar vi då. Eller hur? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0