Börjat packa, resan närmar sig

Jag har börjat lägga fram kläderna som jag ska ha med mig. Sitter dock och tittar på resan till Göteborg. Ska jag resa med färjan eller inte. Har fått veta att Maria har en skrivare och eftersom vi ska hem till dem på söndag så kan jag ju låna den då och skriva ut papprena som jag behöver för att kunna checka in.

Jag ska checka in 30 min före avgång. Om jag tar tåget kl 07.17 från Horsens så kommer jag till Fredrikshamn kl 10.37. Det betyder att jag har 40 minuter på mig att gå 1 km (så långt är det från stationen till terminalen), hitta terminalen och checka in. Super ju! Detta är endast möjligt om jag kan skriva ut papprena hos Maria och Claus.

Om inte det här går, så tar jag tåget via Malmö.
Nu ska jag skriva till Jill och informera henne om när jag kommer.
Ciao!


Måste komma ihåg att ta med mig själv också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0