Ännu en dag med packning.

Jag har packat ganska mycket kläder idag. Nu får jag använda mig av de få tröjor och byxor som jag har lämnat kvar. Jag lämnade kvar ett set med träningskläder också. Tycker att jag borde ta mig en springtur imorgon och kanske även då dra mig ner till Kommunen eftersom jag ska säga till att jag flyttar.

Det är så himla mycket jag ska hinna med och som jag ska tänka på innan jag ska flytta hem. Just nu sitter jag och undrar om jag kommer få någon semester i sommar om jag får ett sommarjobb..? Annars kommer jag ju inte kunna åka ner till danmark och träffa min älskling något. :( Vi får väl se hur det går med det isåfall.

Nu håller Mr Was på att göra Pizza. MMMM så gott! En med ost och pesto, det är så himla gott! Sen två med köttfärs, tomat, paprika och lite annat smått och gott på. :) -Du er da bare dejlig muller og du laver de bedste pizzaer! <3

Tillbaka till packningen av mina skor och sen får det vara nog för ikväll.



Jag pussar min älskling på min student för snart ett år sedan 5/6 2008. Han ser inte ut som om att han tycker om det va? Den är klockren!

Kommentarer
Postat av: jennifer

nej de hade inte försvunnit, jag fick båda :P



vilken tur att de känns bra då :) o med ett jobb o pengar blir ju allt lättare oxå! så trevligt tycker jag! nu kan vi dansa i sommar :D o grilla! :)



jag har sökt sjukgymnast i umeå i första hand och biomedicinskanalytiker i uppsala i andra hand. Men nu har jag ändrat mig och vill bara gå biom. så jag hoppas jag inte kommer in på sjukgymnast :P men de gör jag nog inte heller om man ska se till förra årets intagninspoäng. Annars blir de jobbigt för jag tror inte man kan välja sitt andrahandsval om man kommer in på sitt första :( dumt nog. Jag får helt enkelt hoppas de går min väg!



Har du sökt ngt i danmark? sverige?

Pussen

2009-05-27 @ 20:43:50
URL: http://moveyourfeet.blogg.se/
Postat av: jennifer

Dans ska vi nog orka med, vi är ju unga! ;) sova kan vi göra när vi är pensionärer! hehe.



De har varit så, men de har gjort om reglerna efter vad jag förstått :/ men jag ska fråga om de gäller direkt från o med första urvalet, lr om man kanske hinner säga nej till sitt förstahandsval o kan se om man kommit in på sitt andra då, i första urvalet. Annars är de ju bara hålla tummarna som sagt :P



okej :) göteborg de var ju långt bort de :P men lite närmare än danmark iaf :) vilket vill du helst in på då?

Vad är de för ett jobb du kanske får här hemma förresten? :)

PussPuss

2009-05-28 @ 13:49:32
URL: http://moveyourfeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0