Brittan it is!

Först stod jag i kö, sen blev mina bokningar makulerade oxh sen lyckades det för mig att bkoa två biljetter til Brittan! Den 13 juli kl 19.30 ska jag och min kära kusin på Britney Spears i GLOBEN! Det blir nog en upplevelse som heter duga.

Dock är det JAG som ska hämta ut biljetterna med mitt VISA-kort och mitt ID.. Jag vet inte riktigt hur lätt det kommer vara, men jag får helt enkelt dra mig till storstaden den helgen.

Nu ska jag äta frukost och sen ska jag försöka förbereda mig för min intervju.. Jag har inte blivit intervjuad sen 3 år tillbaka. Hur gör man egentligen? :S


Bild lånad från www.tvside.dk

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å vad skoj för er!!! Hoppas att det går bra på intervjun också. Håller tummarna!

2009-05-11 @ 17:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0