Eurovision för ett år sedan.

Idag för ett år sedan satt jag hemma hos min kära väninna Carolin och tittade på ESC tillsammans med ett x antal andra underbara jäntor. Vi åt god mat, skvallrade, skrattade, skämtade och pratade. Vi såg fram emot studentveckan som var nära. Vi pratade om kvällens bidrag, vem som skulle vinna. Skulle Charlotte Perelli ta hem allt ihopa? Alla hade stora förväntningar men det slutade, katastrofalt. I år kom vi med i Eurovision Song Contest genom semifinalen. Hur kommer det gå det här året?


Idag, ikväll, är inte som det var för ett år sen. Idag bor jag nere i Danmark. Ikväll ska jag titta på Eurovision Song Contest själv, med en popcornpåse vid min sida. Ikväll hoppas jag som alla andra år, att Sverige vinner. Jag ska rösta på Sverige! Kanske ska fixa pengar på mobilen?

Ha en trevlig kväll!

  

Johanna och Sara fattas. Var det någon mer med på ESC förra året hos Carro? Bilderna är inte från den kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0