MORS Dag!

Mamma, min älskade mamma. Idag är det mors dag. Min mammas dag. Idag är det dagen då man verkligen ska visa sina mödrar att man älskar dem. Jag älskar dig mamma. Även om jag tycker att du är orättvis ibland, säger dumma saker, är sur eller tokig, så älskar jag dig mamma. Bara för att du är Du. 

      

Nu vet jag att de flesta av de här bilderna är från min  student förra året, men vet ni vad? Det spelar ingen roll! Jag vill bara visa lite mor och dotterkärlek. På den första bilden är även min syster med på och jag vet att även hon och min bror älskar mamma lika mycket som jag gör.

Mamma Pia, Bara för att Du är DU! <3

Farmor är också mamma, så grattis till dig med på mors dag. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0