Så mycket packning, går allt in i bilen?

Jag vet varken ut eller in. Jag är kluven och allt känns bara jobbigt idag. Jag har inte kommit längre angående packningen. Visserligen är det i stort sett färdigt, bara några småsaker kvar och självklart Playstation 2... det är inte nerpackat än det heller. Visserligen skulle jag kunna packa ner det eftersom vi inte spelar på det.

Ändock är det många saker som ska packas. Jag har tittat runt på golvet och jag har 2 resväskor (de där som är 50 cm höga), 1 sportsväska, 2 ryggsäckar, 2 plastpåsar, 1 plastsäck, 1 låda, 1 stor genomskinlig "säck" som man egentligen har bildäck i, 1 ikea-påse och en STOR plastlåda utan möjlighet att kunna stänga locket. Hur ska det här gå egentligen? Ska jag behöva lämna kvar mer än hälften? Mamma och pappa...???


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Oj, det verkar jobbigt. Hoppas att det löser sig!!

2009-05-28 @ 17:11:03
Postat av: Anonym

Hej gumman

Ställ allt i en hög och ta ett kort på väskorna så vi får se hur mycket det ser ut att vara. Jörgens bil är rätt så stor faktiskt. Jag tror att det går faktiskt.

Mamma är inte hemma än men troligen ringer hon dig senare ikväll. I morgon ska hon till Gävle och följa Leona till frisören. Vädret är på g att bli riktigt skönt i helgen så det ska blir härligt.

Puss o kram. Pappa

2009-05-28 @ 20:33:51
Postat av: Leona

Det ska nog gå bra för er ska du se :). Possitiva tankar bara så går allt bra :)

Det är imorgon jag ska fixa håret :D Jag är lite nervös men det känns som att allt kommer bli jättebra. Ska absolut skicka ett kort till dig!

Kram <3

2009-05-28 @ 21:28:36
URL: http://luftbubblan.blogg.se/
Postat av: jennifer

oh my! va med grejor :) jag vill oxå se en bild på packhögen! ;) hehe

2009-05-28 @ 21:33:21
URL: http://moveyourfeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0