Solsken på hög nivå

Jag sitter och njuter av solen. Har tyvärr en huvudvärk som inte går att beskriva. Har inte alls sovit gott på nätterna. Jag vaknar inte, men jag sover verklkigen oroligt. Huvudvärken och tröttheten må resultera i att jag inte sover så bra.

Idag är det som sagt bra väder. Det har det varit nu i ca 4 dagar och man ska ta vara på den lilla sol man får i Danmark. Därför ska jag in i duschen och fixa iordning mig, sen ska jag ut på någon gräsmatta och sätta mig och sola + läsa i min bok.

- Ta det lugnt alla oroliga! Jag lovar att jag ska behålla kläderna på mig så att jag itne blir förkyld, men lite sol på ansiktet och bröstet skadar inte. :)

Som sagt, toppenväder ute. Man kanske ska vara så duktig att man tar en springtur igen INNAN man hoppar in i duschen..? Hmm.. Det kan man nog fundera lite på.

Nu väntar lite mat i magen. Begravningen var fin igår. Batteriet på kameran tog slut när jag skulle ta korten vid gravstenen, lite illa, men jag fick en hel del bra kort.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: mamma

Låter härligt. Här skiner solen också från en klarblå himmel. Vi sitter i bilen på väg till Kristinehamn, ca 1,5 timme kvar. Kram från mamma o pappa.

2009-05-01 @ 11:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0