Spindlarnas sommar.

OJoj då. Man får tacka besökarna som varit inne på min blogg idag. Inte ofta jag har över 10 besökare och mina trogna 10 besökare tackar jag också.

Det blåser lite ute och det är ca 8 grader varmt. Även om det är lite kallt ute så är sommaren på väg. Hur kan jag veta att sommaren är på väg? Jo, för att spindlarna är här! Vi har ca 7 spindlar utanför våra fönster och de är allt från ca 1 cm i diameter till nästan 3 cm i diameter, riktigt STORA alltså. Ibland när jag har balkongdörren öppen så är jag rädd för att några av dessa gäster kommer in, men jag hoppas att de håller sig ute.

Sov gott ikväll. Det ska jag göra iallafall.

PS. Jag hade tänkt lägga upp en bild på en spindel, men jag tycker själv att de var för äckliga att titta på, så ni får därför en gammal bild på våra glassar istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0