Till Silkeborg

Idag ska jag till Silkeborg igen. Jag ska träffa Mia och Anita och vi ska prata och se en film. Sen åker jag med Anita hem och sover hos henne till imorgon. Då ska klockan in på lagning igen innan jag drar tillbaka till Horsens.

Nu har molnen kommit hit. Visserligen ganska varmt ute, men molnigt. Mina exem är glada för det. Jag själv har varit glad för att vi haft solsken. Resten av veckan skulle bestå av moln och lite halvkallt väder. Vi får hålla tummarna för att helgen blir bra igen.

Om en timme ska jag åka hemifrån. Jag kanske ska titta så att jag har med mig alla saker.

Ha en fortsatt bra dag!


Mia och Anita på vår picknick förra året i Silkeborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0