Pack pack, packpackalack

Jag har packat lite mer nu här ikväll, men väääldigt liiite! Tallrikar och skålar är nere i en väska nu. Jag borde ha lite hjälp. Allt ska vara nerpackat till på söndag. Hur ska det här gå? Jag hoppas verkligen att regnet håller i sig, ta inte det här fel, jag älskar bra väder och det kanske är det som är problemet. Jag kommer inte kunna packa om vi har solsken och varmt här hemma.

Imorgon ska jag försöka packa ner resten av ljusstakarna och sen ska jag börja packa kläderna. Sen är det skorna som är det största dilemmat. Hejudamig!


Nerpackad i en flyttlåda vid sista flytten.

Kommentarer
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

sv; haha, sure why not xD

finns inge bättre än att packa ;D;D;

2009-05-26 @ 21:12:16
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Varför packar du? jag har missat nåt väldigt väsentligt känner jag! Kram

2009-05-27 @ 22:33:40
URL: http://kakobak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0