Happy Halloweeen!

Jag har haft en riktigt rolig och trevlig Halloween. Det började att jag åkte hem till Kaaven kl 16.30 och började småfesta lite där, vi skulle även göra oss klar med sminkning. När klockan närmade sig 19.00 gick jag hem till min faster och åt lite mat, man måste ju äta när man ska festa så mycket.

Därefter gick jag hem till Kaaven igen och ca 40 minuter senare begav vi oss vidare upp till Gärdeåsen, där det var fest. Vi hade himla skojigt med trevliga människor, nästan enbart folk från Teleperformance.

Vid 22.00 bestämde vi oss för att gå ner på Stadt. Jag hade det himla trevligt med allt folk och jag lärde känna en del nytt.

Jag träffade Jyothi och umgicks med henne större delen av kvällen och senare träffade jag Eve som jag också umgicks med den kvällen. MYYYS! Tack flickor för att ni båda förgyllde min kväll. <3

Så mycket mer än så finns det inte att säga. Kvällen var toppen och bjöd även på smått och gott.

Happy Halloween!

     

Kommentarer
Postat av: jennifer

hua va läskig du ser ut på bilderna! ;) hihi

2009-11-02 @ 22:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0