Illamående av vaccinet.

Har varit sjuk idag. Eller sjuk är jag ju inte, det är vaccinen som spelar mig ett spratt.

Jag vaknade i natt av att jag mådde pyton, jag reste mig upp för att gå på toan och då började yrslen att leka med mig. Jag kunde inte se något heller för jag fick en stor gul prick i mitt synfält som gjorde att det var svårt att se. Jag trodde att jag kanske hade rest mig upp för snabbt, men det fortsatte att vara där.

Pricken försvann efter ca 15 minuter, då jag krupit tillbaka till sängen efter obeskrivliga smärtor i magen. Det magonda fortsatte fram till kl 12.00 idag. Jag gick till jobbet, men blev hemskickad igen, gick och lade mig och sov 1.5 timme. Har varit på jobbet sen kl 12.00 och nu mår jag bra.

Sitter och funderar på om jag ska försöka få till lägenheten helt och hållet, ta bort de sista papperspåsarna och de sista lådorna så att det är snyggt till inflyttningsfesten imorgon.

Ha det bra ni allihopa och hoppas ni inte råkat ut för svininfluensan ännu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå gumman! Är allt bra? Fått ordning på alla saker? Tråkigt att höra att du inte mådde bra av sprutan. Äre i morgon det är festen`? Puss och kram / Malin

2009-11-26 @ 15:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0