Inflyttningsfest ikväll!!

Inflyttningsfest ikväll! Det kommer mest danskar till min fest. Hur gick det till egentligen? Hur som haver, det kommer mycket trevliga danskar, så det går nog bra ändå. ;)

Det blir utgång på Järnvägs senare på kvällen, så det blir nog bra.

Sitter på jobbet nu och är hungrig. Har inte ätit någon lunch ännu. Undrar om man ska gå hem och äta något där? Då får jag en promenad samtidig som jag slipper lägga pengar på någon osund mat.

Hoppas ni andra får en trevlig helg, det kommer jag att ha iallafall. :)

PS. jag kommer nog ta en del kort ikväll. DS


Kommentarer
Postat av: Malin

Joo bara bra, var en hård kväll igår dock, men nu börjar jag piggna till. Min data har krånglat så den var borta i helgen och så, men jag kommer hem till jul kanske kan ses nått då om du är hemma? Har helgen varit bra då? Puss puss

2009-11-29 @ 23:44:55
URL: http://malinlindapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0