Skönt att det äntligen är helg!

Äntligen helg! Vilken fruktansvärd dag det va rpå jobbet igår! Vi slet som djur och var så himla stressade över att tömma emaillistan  tills vi skulle gå hem för dagen. Jag var så stressad att jag mådde dåligt hela dagen och jag var dessutom helt utmattad.
Som tur var skulle jag ha en riktigt trevlig kväll.

Sara kom hem från Sundsvall så vi åkte hem till Jyothi och tittade på Idol och umgicks där hemma. Vi tog lite bilder som vi inte gjort på evigheter. Mycket trevligt att umgås med tjejerna.

Idag har jag varit på Finess och fikat lite med Hans. Vi tog varsin räk och ägg fralla och jag tog en Latte till. Gudars så gott! Vi satt kvar tills Finess stängde och då gick vi vidare. Jag skjutsade hem Hans och drog därefter vidare till Brorsans lägenhet där de är i full gång att göra iordning för tapetsering. Nu är jag hemma igen och ikväll blir det mys med god mat och film.

Imorgon ska jag och mamma åka till IKEA. Jag ska köpa en massa grejer till lägenheten, lagom tills jag ska flytta in. Tänk er, det är bara några veckor kvar nu! :D

Nu ska jag göra lite räk-gegga till avokadon, så jag kilar.
Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0