Midla makaroner, vilken kväll!

Milda makaroner vad skojigt det var igår! Jag umgicks med underbara människor. Träffade nytt folk som jag aldrig har pratat med förut och allt var latjolajban!

Träffade Jakob för första gången igår. Himla trevligt att få ett ansikte på den man pratar med i "daglidagen" som de säger på danska.

Eve, TACK för att jag fick komma på förfest hos dig och umgås med dig en hel kväll. <3
Lussan, Tack för att du kom med ut <3


Blir det utgång ikväll också då? Tillsammans med Eve ikväll med? Eller blir det någon annan? Blir det ens utgång? Jag ska fundera på det här och sen får jag återvända.

Ciao bella!


Jag vill bjuda på en bild, Smile to the world!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0