Syster kommer hem <3

Idag kommer syrran hem! :D Jag längtar riktigt mycket tills jag får träffa henne. Nu är det nästan 1.5 månad sen sist. Vi har mycket att prata om.

Igår var jag på träning. Jag hade lite ont i halsen, men tänkte att jag skulle iväg iallafall eftersom jag inte hade tränat på nästan två veckor. Väl på träningen var det jobbigt och utmattande. Jag trodde inte att det skulle vara så jobbigt som det var.
Ikväll är det också träning, men jag tror att jag skippar den eftersom syrran kommer hem.

Imorgon är det fredag och då är den första veckan på jobbet efter semestern över. Då är det även Hudikmaran. Hur ska detta gå? Jag jobbar till kl 18.00 och maran börjar kl 19.00 i Hudiksvall? Vi får väl komma lite sent, så jag håller tummarna för att det är ett sämre band som börjar spela.

Nu ska jag fortsätta att skriva mail och kontakta mina kunder.

Ha en bra dag!


 
Såhär glad är vi för att se henne!



Jag och syster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0