Kyrksjön

Igår efter jobbet sa jag till mig själv att jag ville inte ut och springa eftersom det blåste så kallt, riktiga småjäklar. Så jag tvättade kläder och gjorde mat där hemma. Kl 19.30 får jag ett sms utav en av mina underbara vänner, som frågar om jag vill med ut och gå runt om kyrksjön. Jag sa att jag inte visste om jag skulle hinna eftersom jag hade tvätten i tvättmaskinen och den var inte färdig ännu.

Lussan, min underbara vän, bestämde sig för att komma över för att se om jag kanske var färdig tills dess.

När hon kom över kunde jag hänga upp tvätten, och sen slängde jag på mig lite varmare kläder (dock inte tillräckligt varma) och gick med henne ut. Vi gick runt om kyrksjön och pratade om allt möjligt. Och sååå underbart det var att få prata om alla möjliga saker. Det behövde jag verkligen.

Tack du underbara för att du finns där för mig <3

Nu ska jag återgå till jobbet, men jag var tvungen att skriva om min underbara vän och att hon betyder otroligt mycket för mig.

Ha en bra dag!

 
Underbara du <3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Härligt det är med vänner du! <3



Sv; Lät spännande med personalvetarutbildning du :) Hoppas på att du kommer in då, men det gör du säkerligen!



Kraaaam!

2010-04-14 @ 18:17:39
URL: http://thepuzzle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0