Ryggont och springtur.

Idag vill Anna att vi ska ut och springa 5,7 km runt om i Måga. Jag tyckte det lät som en bra idé och då kommer vi cykla till Måga innan (som är ca 2-3 km) för uppvärmning och sen blir det nervarvning på hemvägen.

Har dock väldigt ont i ryggen. Jag är sne och jag kan bara fortsätta att knaka här och knaka där, men ändock får jag inte till det på rätt ställe, så det gör ont hela vägen upp till nacken. :(

Jag hoppas dock inte att jag får problem av att springa, för den här ryggen verkar inte ge med sig. Smärtstillande är det enda som kan göra att smärtan försvinner.

Nu är det 2.5 timme kvar på jobbet, vad ska jag göra under den tiden tro?

I övrigt var jag ute och åt lunch med finaste Lussan <3 Det var underbart att prata med henne och bara umgås lite. Dock flyttar hon till Norge på fredag så kommer sakna henne något så fruktansvärt!

Underbara du <3

Nu ska jag återgå till jobbet, sen så blir det en springtur när vi är färdiga.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart kort :) Saknar dig i massor <3

2010-05-12 @ 16:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0