Tomhet..

Jag ska ju flytta. Inom en snar framtid kommer jag flytta ifrån tryggheten och ner till Örebro. Jag är nervös. Har ont i magen, känner mig lite ledsen och aningens nertryckt. Samtidigt tror jag det kommer bli roligt och lite spännande.

Att flytta ifrån kärleken jag har här hemma kommer göra mer ont än jag kunnat föreställa mig. Jag är rädd, rädd för hur jag kommer reagera..

Just nu orkar jag inte. Vill bara ta det lugnt.. På onsdag är sista dagen på jobbet. Sen är jag ledig, så pass ledig att jag kan packa mina kartonger och se hur lägenheten sakta töms på sina grejor.

Jag kommer flytta, flytta ifrån tryggheten och kärleken...

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskade syster, det kommer att bli så bra!!!

Längtar tills du kommer ner, kram på dig :D

2010-08-12 @ 16:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0