Jag <3 min syster

Gårdagen började med att jag och syster klev upp kl 07.00 på morgonen och gjorde oss iordning för en 3 timmar lång resa till Gävle. Dopet var jättefint och det var trevligtatt träffa lite släkt. Vi åkte hem igen omkring kl 15.30 och var inte hemma förrän nästan klockan var 19.00. Jag och syster hade bestämt att vi skulle på krogen på kvällen, så det gjorde vi oss iordning för. Det var meningen att vi skulle till Frimis och festa tillsammans med resten av universitetet, men kön var över 50 meter lång då vi äntligen kom dit vid 23.00 tiden, så vi bestämde oss för att gå till Strömpis istället. Folk som inte heller hade någon lust att stå i kö i 1.5 timme, kom även de till Strömpis. Sjukt mycket folk kom dit iallafall och kvällen blev mycket lyckad.

Idag har jag varit bakis. Inte så illa jag trodde att det skulle vara, men tillräckligt för att man inte orkat göra någonting. Jag har aldrig någonsin sovit så länge som jag gjorde idag. Strax innan klockan 13.00 vaknade jag. Hmm, jag vet. Sovit bort hela dagen, helt värdelöst! Men det behövdes nog, med tanke på att man inte somnade förrän sent i morse.

Nu ska jag sitta och kolla på EM-finalen i handboll för kvinnor. Sverige-Norge. Vem vinner..? Sverige såklart!! :D


Hihi, lite tokbild. <3


Outfit. Min röööda klänning <3 Och min underbart snygga syster <3 Man är så gammal som man känner sig eller som jag sa igår, man är så gammal som man är... ehm.. :D


Underbara systrar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0