Julen 2010

Nu är julen över, eller åtminstone julafton. Juldagen är här, vilket betyder utgång för de flesta av oss här i Sverige. Jag fick några riktigt välbehövda julklappar, bricka, tesil, ugnsform (liten), kokbok, tröja i ull och lite annat. Tack mina kära!

Ikväll är det som sagt utgång som står på listan. Jag ska hem till Eve och förfesta hos henne, en massa tjejer kommer dit, jag tror att det kommer bli mycket roligt. :)
Ha en fortsatt bra dag och kväll.

God Jul!


Leona, jag och mamma <3


Pappa, Kerstin och brorsan <3


Julgranen


Jag och brorsan, som dessutom varit utomlands innan jul... Ser jag lite blek ut eller? ;)


En liten tomtenissa. God Jul på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0