Halla fran Patong!

Hej alla glada och mindre glada.

Jag vet jag vet. Jag suger pa att skriva i bloggen nu for tiden, men det ar ju sa manga stallen man ska skriva pa och jag har bett er att lasa min resedagbok medan jag ar pa resan istallet. Hoppas inte hoppet ar helt borta, frukta ej mina vanner!

Idag har jag legat pa stranden och myst med mamma.Imorgon ska vi vidare till en ode o ute i havet, det ska bli mysigt. vi ska overnatta atminstonne 1 natt, kanske 2.

Sen kanske det blir Karon Beach. Vi far se hur det blir.

Nu ska vi ivag och kopa en resvaska, sa jag har nagot att ha mina klader i nar mamma aker (plus att den har borjar bli tung).

Mamma onskade hon hade med sig fler bocker, sjalv har jag inte last ut min forsta. Hon har redan last 2.

Vi har iallafall hittat mat. Tur det! Kommer ni till Paton maste ni ata pa Restaurang no. 6! Helt underbart stalle. Litet hal i vaggen. ca 6-8 bord. Mycket populart. Folk stod och koade.

Mr Was, hvis du laeser dette saa skal du vide at jeg taenker paa det du sagde og sender dig nogle tanker (goer min mor ogsaa). Vi skal passe paa os selve. Hils Lone og Ole og Maria hvis du snakker med hende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0