1 vecka kvar till Thailand.

Idag är det tisdag. Tisdag den 19 januari. På lördag fyller jag 22 år och på måndag åker jag till Stockholm och på tisdag om en vecka åker jag till Thailand i 6 veckor.
Jag fattar inte att det är så snart. Jag kan inte förstå att om en vecka, 7 dagar, då sitter jag på ett plan på väg till Thailand.

En på jobbet tycker att jag ska skaffa mig en tatuering medan jag är där nere. Själv så vet jag inte riktigt.

Från en sak till en annan. Jag solar ju solarium för att jag ska förebygga så jag slipper soleksem när jag kommer till Thailand (eller åtminstonne minska dem) och tror ni inte på F** att jag fick soleksem igår!? Det är ju helt J**** otroligt. Kliar gör det och svider. Tur är det väl att jag slipper värmen som brukar göra mina eksem ännu värre.

Igår var det en massa tankar som gick genom huvudet, konstigt med allt som har hänt....

Snart är det lunch. Jag har gjort goda potatis"plättar" med prinskorv (hade ett paket liggandes i frysen sen i jul) MUMMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0