BodyCombat, födelsedag och resfeber

Igår var jag och tränade BodyCombat på GymMix. Jep, de har fått ett nytt namn. Lite fräsigare så tycker jag. Idag har jag träningsvärk i ryggen, bröstet och magen. Benen märker jag inte speciellt mycket i, det var tack vare en expert som hjälpte mig att stretcha ut ordentligt.

Jag har väl lyckats att få "strandkroppen" redan nu i vinter, inte illa det inte.

Nu sitter jag på jobbet. Näst sista dagen innan jag ska ut och resa. Jag längtar tills jag ska iväg. jag har lite pirr i kroppen och nog är det allt lite resfeber.
Kommer dock sakna en del nära och kära här hemma. Ni vet vilka ni är.

Tror jag ska läsa lite i min bok "Vår lilla hemlighet" av Toni Maguire, bra bok än så länge tycker jag. Har ni inget att göra medan jag är borta kan ni läsa den.

Imorgon ska jag ha födelsedagsfika för mina nära och kära i släkten för att senare på kvällen kanske gå på krogen.

På lördag ska jag ut och fira min födelsedag med middag på Kina och sen Bio (Avatar).

På söndag kanske jag och mamma drar ner till Stockholm.

Thailand, vi närmar oss!!

 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja den boken är verkligen skiitbra!

2010-01-30 @ 19:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0