Igår födelsedagsfest, idag dans.

Igår var jag hem till Ida på födelsedagsfest. Det var himla trevligt, fick dock lite ont i magen av tårtan och grädden. Det var inte alls speciellt skoj, för det gjorde att jag blev lite efter i festandet, det tog jag igen på Järnvägs istället. 

Det var en ganska bra kväll på Järnvägs, men ett litet bråk gjorde att det bara blev 7* utav 10*.

Nu sitter jag hemma i mammas och pappas kalla hus och väntar på att maten ska bli klar så att vi kan äta lite Stinas Kyckling.

Ikväll är det dans i Hudik som gäller. Shake kommer och spelar. SKa bli otroligt roligt att dansa en sista gång innan jag drar till Thailand. Sen lagom när jag kommer tillbaka kommer det vara riktigt många bra band som ska spela i Hudik, så det längtar jag till.

Nu ska jag ta och vända på kycklingen, sätta på riset och sen ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning för dansen ikväll.

Ha en toppenkväll ni få som läser min blogg.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0