Tack Lussan för igår. <3

Igår var jag ut och gick en promenad med Lussan. Det var härligt att komma ut och få prata med henne om allt möjligt som jag inte kan prata om med så många andra. Tack för att du lyssnade vännen. <3
Det blev ett varv runt kyrksjön. Lussan frågade om vi skulle ta 2 varv, men 8 km efter en lång dag på jobbet kändes inte så lockande.

Nu sitter jag på jobbet och det är snart lunch. Jag har rensat kameran, dock en del bilder som ska över på datorn när jag kommer hem innan jag kan rensa den helt och hållet.

Ikväll är det BodyCombat uppe på Gärdeåsen. Ska bli skönt att träna lite igen. Sista gången innan jag åker till Thailand. Nästa träningspass blir där nere, med en springtur på stranden då solen håller på att gå upp och sanden inte hunnit bli varm ännu. Visst låter det härligt? Det tycker jag att det gör.

Undrar vad man ska äta till lunch idag då? Jag har inte med mig någon mat, så det blir ju antingen pizza eller kebab.. Hmm. Vi får se vad det blir.


Snart en månad sedan 4 advent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0