Thailand planering idag.

Idag ska jag hem till mamsen och papsen och prata med mamma om resan. Bestämma lite när och hur vi ska resa. Vart vi ska vara och hur länge. Ska vi flyga till Bangkok och därefter ner till södra Thailand för att senare flyga upp igen och shoppa innan mamma ska resa hem och jag tillbaka ner till södra Thailand?

Jag vet inte riktigt vad vi ska göra och hur, men det är ju därför vi ska träffas idag och bestämma det här.

Om nu allt blir som vi tror att det kommer bli, så drar vi till Thailand om 14 dagar, då kommer jag vara där nere i 37 dagar! Det kommer bli SÅ underbart. Jag behöver verkligen komma bort. Tänka igenom en massa saker och ta igen mig efter allt.

Solsken och Thailand, Here we come!


Påsken 2009

Kommentarer
Postat av: Carolin

Åh, fy vad kul!!! Skulle gärna ha åkt till värmen med. Håller tummarna för att du får en supertid!! :)



Puss o kram /Carolin

2010-01-10 @ 19:06:37
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0