Nu är det bestämt.

Jag har bestämt mig, vet inte om det var ett bra eller dåligt beslut, men det får framtiden visa, eller snarare de kommande 2 veckorna visa. Jag åker till Italien och hoppas på att det kommer bli en bra resa. Letar som fasen efter ett Teleobjektiv. Har hittat ett nere i Lund. Möjligheten skulle vara att kunna få den på något vis.. men inte är det då lätt. Fasen också!

Ikväll ska kanske jag och syster på dans, tror det blir roligt.


Här är det jag och Kalle som dansar på Högslogen 2010. Sven Jonsson har tagit bilden, som jag har lånat från Facebook. Men kika gärna in på hans blogg här: enkla.blogspot.com/

Italien var det alltså.. Det bär av på fredag.. på kvällen kanske..? Jag vet inte riktigt.. men det blir väl bra, hoppas jag.. Missar som sagt en hel del danser, en hel del MYCKET och MÅNGA danser, för en resa till Italien.. Hoppas att det är värt det..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0