Helgen i korthet.

Helgen är över. Studenten var i fredags och jag rog en massa kort. Jag har inte haft tid att lägga upp korten ännu. På fredagskvällen var jag ut på krogen. Var bjuden på födelsedagsfest hemma hos Kim. Endast danskar som var på festen, men det var himla skoj. Undrar hur mycket bilder som kommer dyka upp den närmsta tiden..? Hmm. Hur som haver. Vi drog oss vidare till Järnvägs och umgicks där. Jag träffade en tjej från Holland som heter Julie, undrar om man kanske kommer träffa henne något mer? Hon bodde tydligen i Färila, bara någon mil från Ljusdal.

Lördagen spenderade jag i sängen till kl 12.00, sen åkte jag ner på Finess i spöregnet för att fika med Evelina. Jag var alldeles dyngsur när jag väl kommit dit, men ack så trevligt vi hade. Jag åt en räkpanini med en caffelatte. Ååååhhh så gott! Jag skulle lätt kunna äta en räkpanini igen. Vi pratade om killar och fester och en massa annat. Emmylie var där och fikade med en kompis, så vi pratade lite med henne precis innan hon skulle gå för dagen.

Idag har jag sovit länge men sen bara suttit och kollar på serier på datorn. Jag har inte haft ork att göra något annat. Det har dock varit otroligt härligt att bara ta det lugnt. Nu är det film som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0