Midsommarafton=Danmark

Midsommar.. Ja det är ju då man ska göra en massa saker. Varje år samma sak. Vad ska hända på midsommar? vad ska du göra på midsommar? Jag ska festa, men vet inte vart..

Jag har fått ledigt från jobbet på midsommarafton (eftersom jag jobbar med danska regler så jobbar jag på fredagen). Men nu drar jag till Danmark och Århus. Jolanta har grillfest för några från Efterskolen och jag har blivit bjuden. Så nu är det bestämt. Jag drar till Danmark och skiter i det här! 












Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

härliga bilder:)

2010-06-14 @ 15:50:13
URL: http://wickedtime.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Härligt! Vad är favorit dansen runt midsommarstången? :)

2010-06-14 @ 21:29:31
URL: http://gaymasen.se
Postat av: jennifer

så de blev Danmark iaf :) hoppas du får de roligt! o vi ses väl på dans i veckan? (ikv tis?) tors, fre o SÖNDAG PÅ HÖÖÖÖÖÖÖGS! hehe ;)

2010-06-15 @ 12:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0