Äntligen helg!!

Fy Fasen vilken hemsk dag det har varit idag. Vi har bara plockat emails och ännu mer emails. Telefonen har ringt i ett och man har inte riktigt fått tid att bara vara sig själv och ta det lite lugnt. Nu när det är 10 minuter kvar av dagen så är det fortfarande 10 emails i inboxen. Känns som om att de inte har haft annat för sig än att ge oss en massa jobb idag. De andra har haft det lite lugnare eftersom det är jag och Louisa som sitter med den största gruppen.

ÄNTLIGEN HELG! Säger jag bara. Tyvärr har Folkets Hus Hudiksvall gått i konkurs, så det är ingen dans imorgon, vem vet, de kanske ställer in alla andra danser också som kommer. Jag som hade sett fram emot att dansa och så kan jag inte göra det iallfall. Vem vet, det kanske blir utgång imorgon istället då.

Inte nog med att dansen är inställd så blev träffen med kompisarna, eller.. kompisen.. inställd, så det blev inget sånt ikväll heller.

Jag längtar som sgat tills jag kommer hem. Ska hem till mor och far. Ska bli trevligt.

Längtar till nästa helg iaf. Då ska man till Stockholm. Det är åtminstonne något som inte kan bli inställt.. det är väl alltid nåt.

Nu ska jag avsluta. Ha en bra kväll/ helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0