Dansen i helgen var perfa!

Dansen i helgen var helt otrolig! Det var längesen jag hade så roligt på dans. Jag fick dansa med en massa roligt folk, men även med en del mindre skojiga. Fredagen var jobbig. Jag var sjuk på jobbet men kämpade mig till dansen iallafall. Jag åkte hem på natten och sov hemma, sen var det bara upp och iväg till Gävle igen.

På lördagen mådde jag bättre. Jag fick dock migrän på kvällen, men det gick bort med lite piller. Väl på dansen var jag taggad. Jag dansade jättemycket och med en massa folk. Det var längesen jag hade så roligt på dans och fick dansa så mycket.

Sitter hemma i lägenheten. Har sovit en hel del. Känner mig ganska bra nu. Så räknar med att jag kan åka till jobbet imorgon. Sen är det påsk. Då kommer folket hem. Ska bli skoj att träffa alla igen.

Nu ska jag återvända till sängen och täcket.

vi hörs!


Visar lite sommar i denna mörka tid. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0