Helgen som var och idag.

Sitter på jobbet med näsan full av snor. Igår blödde jag näsblod nästan hela dagen och idag har halsen svullnat upp och näsan är stoppad. Förkylningarnas tid är kommen. Jag har iallafall bestämt mig för att jag ska åka till Hudiksvall och hämta mina glasögon ikväll. Jag struntar i lunchen på 45 minuter och åker till Hudik då kl är 16.30.

Nya glasögon! Jippie! :D Ska bli så roligt. Sen ska jag hem och se om jag ser bättre nu än i mina glasögon jag har. Kanske titta på någon film och lägga mig tidigt ikväll igen.

Sov 9 timmar i natt och behöver säkert lika mycket sömn imorgon. På fredag ska jag dansa i Gävle. Undrar hur den dagen kommer vara. Stressande?

I helgen som var var jag nere i Stockholm och hälsade på. På Cosmonova såg vi Sea Monsters i 3D, skithäftigt, blev dock ganka yr i bollen.

På kvällen begav vi oss till Sergels och skulle på bio, biografen var full och vi fick därför gå till ett annat ställe vars namn jag int ekommer ihåg. Vi såg Alice i Underlandet.. Även denna i 3D.

Lördagen blev en slappardag inne i Gamla Stan. Vi hittade en butik som sålde gamla tavlor och bilder. Underbar butik och dessutom hade de REA. Senare på dagen blev det en fika på café som var mycket trevlig.

Söndagen då..? Då var det en slappardag. Kusinvitamin följde mig till stationen där vi umgicks och fikade tills min buss skulle gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0