Helg och Lady Gaga i Globen!

Idag är det fredag och helg. Ikväll ska det bli mys framför TV:n, kanske med någon film. I övrigt ska jag tvätta kläder ikväll.

Vädret är bra idag, men kallt. Det är inte direkt någon värme trots att solen lyser. Jag ska snart cykla hem och göra mat där hemma, eftersom jag inte har någon mat med mig till jobbet.

Annars då...? JO! Imorgon ska jag till Stockholm och se Lady Gaga spela i Globen! :D Ska bli jättehäftigt och roligt! Jag ska dit tillsammans med brorsan och hans tjej Fia, dessutom fick kusinvitamin en biljett också, så hon ska också med och se henne. Vilken upplevelse det ska bli.

Jag hoppas att dagen går så fort som möjligt så att morgondagen kommer snabbt. :)



Lady Gaga imorgon i Globen!
Bild lånad från Google/Examiner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0