Första advent

Idag är det första advent. Skulle gärna ha tänt första ljuset med dig, i denna mörka vintertid. Njutit av att se ljuset fladdra. När det är så kallt som det är, så känner jag kylan ända in på kroppen.

Igår var jag på fest tillsammans med mina danska kompisar. Visst märkte man att några var extra på, men det är inget som jag reflekterar mer över. :) Det var jag och 3 danska killar tills mina tjejer kom dit. Vid 23.00 tiden drog vi ner mot Järnvägs och visst trodde vi att det skulle vara mer folk än det var och helt plötsligt var det knökat på dansgolvet. Men tack mina tjejer för en trevlig kväll och tack pojkar för en lyckad fest! :)

Man skulle kunna tro att jag skulle vara mer bakis idag än jag är, men jag lyckades väl ganska bra då antar jag. :)

Nu ska jag återvända till att packa väskan, duscha, göra mig iordning osv innan jag ska träffa Annika och sen blir det annat ikväll.

Vi hörs någon annan dag.. Hemma i Ljusdal har jag fått lite energi, så förhoppningsvis kan jag börja plugga, träna och vila ut när jag kommer tillbaka till örebro.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0