Lördag

Jag och Leona har nyligen kommit hem från bion. Filmen var helt ok, men måste säga att jag hoppas att den andra filmen är bättre. Vi ska äta mat och sen blir det nog film och lite mys till kvällen. Min klänning som jag drömt om finns inte längre och eftersom HM har sådan jävla dålig service, ursäkta språket, så fick jag inte heller köpa klänningen på dockan och inte heller "boka" den när den blir borttagen om 2 veckor. Näe, det förstörde en del av min dag, men hoppas dock att Leona hittar den i Stockholm. :) Leona hittade en ring som hon är mycket nöjd med och det tycker jag att hon ska fortsätta att vara.

I övrigt är jag bitter idag. Riktigt bitter. Skulle behöva festa. Jag är ledsen och nere och har ont i kroppen, i hjärtat.. Är bara less.


Smilla, 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0