Dansmara i Gävle 2010

Jag har varit på dansmara i Gävle i helgen. Fredagen var inge vidare, jag fick inte dansa så mycket och kände mig allmänt opepp. På lördagen blev det dock annorlunda och jag dansade så att benen inte orkade hålla sig uppe mer. Så mycket bugg och så mycket skratt. Det går inte att beskriva vad helgen hade för betydelse för mig, när man tänker på hur jobbigt jag har haft det den senaste tiden.
Jag och syrran nöjde oss dock inte med endast dans fredag, lördag utan bestämde oss för att dra vidare till Västerås och Skultuna och dansa där med på söndagen. Jag tror att de flesta som var där  hade varit på maran, för det var trötta och utmattade dansare på dansgolvet och benen eller huvudet hängde inte alls med.

Jag valde att inte engagera mig så mycket i morgondagens uppgift under helgen, så har kämpat hela kvällen med den och är ännu inte färdigt. Har en känsla av att det blir en timme eller två till med näsan i boken innan jag ska slänga mig i sängen.. SKulle dock kunna somna nu på en gång. Jag är så fruktansvärt trött..

Tack alla kära dansare för en rolig kväll.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack för det bästa sällskapet man kan ha ;)

2010-10-29 @ 16:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0