En weekend i Stockholm.

Glada kommentarer gör mig glad! Tack kära vänner för underbara ord nu när helgen är slut, de värmer! :) Nu är helgen slut och därmed jag också. Har varit i Stockholm hela helgen. Jag har varit på Villamässan och kollat på en massa grejer till huset. I 6 timmar gick vi runt och vi hann bara med halvdelen, inte för att det gör så mycket eftersom jag tröttnade efter de där timmarna. Efter Villamässan var vi iväg på Östasiatiska museumet (heter det så?) I stockholm och kollade på Terrakotta krigarna från Kina. Har ni inte varit där tycker jag absolut att ni ska dit och se dem! Bild kommer senare (eftersom klockan är så mycket orkar jag inte att föra över bilderna och så nu).

Imorgon börjar plugget igen. Jag har varit så trött hela helgen och lite småsjuk också, Har tyvärr gått och fått magkatarr, nog för mycket stress. :( Jag fick en hel kur av mamma för att bli frisk, så den ska jag fortsätta med.
En av kurerna innehåller mycket sömn, så det kanske kan vara en bra start.

Godnatt mina härliga följeslagare av läsare! ;)


Jag saknar er <3 Utflyttningsfest augusti 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0