Lite kort om veckan..

Som jag sa så kommer mitt bloggande bli lidande pga pluggandet. Veckan som har gått bestod av Tentaplugg. Jag vet fortfarande inte om jag har klarat tentan, men jag hoppas verkligen innerligt att jag klarade den.

Förutom det så kämpar jag på. Mycket att lära och mycket att ta in. Varje kväll däckar jag i sängen innan klockan har blivit 22.00.. Jag är inte någon vidare rolig människa att umgås med, men jag försöker hålla humöret uppe. Veckan som har gått har även gjort mig till en väldigt fokuserad människa. Jag hade inte tid med vänner eller att ens skriva tillbaka på små korta sms.

I torsdags ringde min underbara vän Ellinor. Ett samtal från henne och allt bara brast, jag grät lite, men gud så den människan kan ge styrka! Vi pratade, delade framtidsplaner och jag kände mig lycklig och glad inombords. Hon visste verkligen att just då, behövde jag en vän.

Jag är mer tacksam över mina vänner än vad jag ibland visar. Även fast jag inte visar det och kanske inte har tid i dessa dagar, så hoppas jag att ni alla vet att ni betyder väldigt mycket för mig. <3

Helgen var helt fantastisk. God mat, gott sällskap, bra filmer, gott godis och trevliga promenader. Avslutningsvis en del shopping. <3

Nu ska jag se lite TV och sen kanske lite fler serier, innan en ny vecka börjar imorgon, med en ny kurs, med nya föreläsare.

Tack och bock för mig.


Bild tagen av mig från systers trädgård 15/9 2010

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej söta, vad glad jag blev av att läsa ditt inlägg. Vi får höras snart igen! Stor kram till dig!!

2010-10-09 @ 22:19:19
URL: http://kakobak.blogg.se/
Postat av: Annika :)

Vilken bra blogg Rebecca!



Massa kramar <3

2010-10-10 @ 16:10:56
Postat av: Annika :)

Vilken bra blogg Rebecca!

Massa kramar <3

2010-10-10 @ 16:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0