Vaken tidigt på morgonkanten.

ÄVen fast jag gick och lade mig sent så kunde jag inte sova speciellt länge. Vilket iofs är ganska bra, eftersom jag får njuta mer av dagen, men visst blir man lite småsur när man blir väckt av barnskrik och föräldrarna som skriker tillbaka, stamp i golvet och ännu mer skrik. Herregud vilket djävulshus! Men inte är jag bitter, nej nej, solen skiner ju. Har suttit hela morgonen och letat efter en buss till Brunnsparken. Funderar på att åka på Wahlströms ikväll, men jag vet inte riktigt. Vi får väl se vad kvällen bjuder på.

Nu känner jag för att plugga lite och det är väl de gångerna man ska passa på, eller? Jag tror faktiskt att jag ska göra det.

Hörs!


Höstbild tagen av mig 19/9 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0