Lite smått om helgen.

Jag fösöker att uppdatera så mycket som möjligt. I fredags hade jag mitt första seminarium. Det gick bättre än förväntat. Jag fick prata tillsammans med gruppen innan vi skulle in och redovisa för hela gruppen om vad vi hade kommit fram till. På kvällen var det beachparty på Kåren, men jag kände för att stanna hemma eftersom jag redan hade festat så mycket och dessutom var ut på krogen på Strömpis på onsdagen. Jag hade myskväll tillsammans med Danne och Alexandra. Vi såg Twilight och drack the och käkade chibbe (Chips).

Igår var det dock utgång igen som gällde. Vi var på förfest hos Dannes kompisar och senare blev det utgång på Ritz. Kvällen slutade trevligt med en pizza och en coca cola innan vi tog taxin hem.

Idag eller imorgon ska jag köpa en skrivare och sen kanske det blir en promenad ute i det gröna innan man ska krypa ner i soffan resten av dagen och bli av med bakfyllan.
Välkommen härliga studentliv!

Nästa vecka kommer bestå av föreläsning både måndag och tisdag och på torsdag har vi nästa seminarium. Senare på torsdag eftermiddag åker jag och Alex hem till Ljusdal för att övernatta och fredagmorgon åker vi till Övik för att dansa på maran.

Vi hörs i luften!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0