Några dagar in i veckan.

Idag är jag "ledig" från skolan. Jag har ätit frukost och nu ska jag bege mig till skolan för att plugga lite extra. Jag har svårt för att koncentrera mig här hos syster eftersom traktorer åker förbi med jämna mellanrum och en man förbrilt försöker borra sönder en sten. Nu börjar det spricka upp med vädret. Vi hade en tjock dimma som låg över hela Örebro, men äntligen kom solen fram.

Jag har haft 2 föreläsningar intill vidare som handlar om sociologi. Sociologi är lika flum som filosofi, man fattar helt enkelt inte ett skvatt. Till på fredag ska jag ha svarat på 2 frågor om varför jag valde att studera till personalvetare sett frå ett sociologiskt perspektiv. Så det är bara att sätta igång!

Ikväll är det ännu en nollekväll. 80tals tema. Vi ska lyssna på låtar från 80talet och quiza lite, senare på kvällen bär det ut på krogen. Wihoo! :D

Ni ska jag tacka för mig och ta mitt pick och pack och dra till skolan bibliotek.


Chill out my friends. ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hur går det med skolan och allt? Trivs du? :) Hittade du någon fin väska? Kramar!

2010-09-02 @ 22:04:44
URL: http://thestoryaintover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0