Plugg den kommande veckan....

SOm sagt.. Utmattad var bara förnamnet. Bloggtorka har jag också. Dessutom börjar Tentaplugget den här veckan, så de få läsarna jag har kommer jag göra besvikna, jag kommer sitta och plugga skiten ur mig och kommer förmodligen inte skriva så mycket här den kommande veckan heller.

Igår hade syrran 30årsfest, så då var det stort party här hemma. Det var riktigt trevligt faktiskt. :)

Nu sitter jag ju i min nya lägenhet, och ska lägga mig för att sova. Är utmattad och ska upp kl 07.0 imorgon för att börja plugga kl 08.00.. så jag måste kila. For your information så kommer jag hem omkring 16.30 och kanske befinner jag mig inne på internet om ni har tur. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0