Uppdelad i grupp.

Idag efter föreläsningen blev vi uppdelad i grupper som vi ska jobba tillsammans med på seminariumet eller inför seminariumet som är på torsdag. Jag kom i en grupp om 5 tjejor, alla är mycket trevliga, så jag tror att det kommer gå bra. Madeleine, Sandra, Karin eller hette hon Katrin? och Emelie. Imorgon ska vi träffas kl 9.30 på skolan och jobba lite med frågorna som vi ska göra tills på torsdag. Senare blir det föreläsning och efter det ska vi gå på en annan föreläsning om hur man klarar av att leva som student. Blir spännande!

I övrigt händer inte så mycket. Igår köpte jag en skrivare som jag hoppas kommer tjäa mig väl under studietiden.

Nu ska jag sätta mig ned och läsa i min bok och se hur långt jag kommer.

På torsdag åker vi hem till Ljusdal för att övernatta innan det bär av till dansmaran i övik på fredagen. Längtar tills jag får träffa dem jag håller så kär <3 <3 <3

Nu ska jag kila, ännu en uppdatering kommer nog innan danshelgen, i annat fall kommer bilderna upp någon gång etfer helgen.

Ciao!


Dansmaran 2007 (tror jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0