Träning

Ja, man funderar ju på att springa Vårruset 2011, så då måste jag träna.. Även om min kondis kommer att suga hårt tills dess, hinner inte få upp den på en månad.

Igår cyklade jag till och från skolan, gick till Friskis, tränade Core Bosu och gick hem igen. Ikväll blir det träning igen, ett medelpass emd syrran och imorgon hade jag tänkt att cykla till skolan igen. Cyklingen ger mig iallafall lite kondis.

I övrigt så är jag helt lost när det kommer till ekonomin. Jag är borta. Fattar NADA!
Tack för den kursen liksom.

Nu ska jag återvända och läsa de sista 6 sidorna innan det ikväll blir träning igen.
Ciao!

Ps. Syrran - Det får du gärna. Men ska någon annan ha den /få den också så ska mitt namn stå på den. ;P Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0