Veckan som gått..

Drygt en vecka sen jag skrev nu. Igår var jag ut på krogen med Anna och Sara. Tack tjejer det var verkligen en toppenkväll! Vi gick ut på krogen (Strömpis) och det var mycket folk ute på, huuur roligt som helst.

Ikväll har jag varit hos Emelie tillsammans med Anna och Sofia. Vi har ätit god mat tillsammans och sett körslaget och sen även en film med Beck. Spännande, vi satt som på nålar! Det var en mycket lyckad kväll! Nu ska jag snart ta och krypa ner under täcket, börjar bli något trött.

Nattinatt


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Lustigt att du la ut den bilden...var nyss inne på din fb och tittade på den :) Funderar på att göra tavla av den. Kramiz

2011-04-04 @ 14:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0