Tillbaka i Örebro.

Har kommit tillbaka till Örebro och nu sitter jag och pluggar för fullt, det är tenta om 1 vecka precis!! Och jag känner en stark oro.. tydligen är jag inte ensam då jag har fått ett antal sms och inlägg på facebook från oroliga klasskamrater. Hur ska det här gå!? I övrigt börjar jag bli täppt i halsen, jag vet att det låter konstigt, men under dagen har mitt luftrör börjat täppas till.. Kanske skulle försöka stressa ner.. Men HUR!? Grannarna ger mig psykbryt och nervsammanbrott, möblerna försvinner suksesivt från lägenheten och in i huvudet kommer ingen information alls.

Jag har åtminstonne köpt ett köksbord idag på Myrorna i Örebro. Har pratat med Leona och hon sa att det skulle gå att slipa och måla, så det hoppas vi på, annars får vi dra över en duk. 175 kronor, ett riktigt kap tycker jag. ;)
På måndag ska det som senast hämtas, så jag hoppas att min kära syster vill hjälpa mig med det. Jag ska även ta med mig Sofie på måndag till myrorna och då ska vi bestämma vad vi ska ha för soffbord, tro det eller ej, men det fanns rätt så fina, för en ganska billig peng där också. 

Nu ska jag återvända till mina papper. Jag har inte upprepat något idag, eller, man kanske kan säga att jag har gjort det. Jag har gått igenom mina anteckningar för att se så att de stämmer överens med det som vi haft på föreläsningarna. Kämpigt är det iaf. Imorgon ska jag inte röra mig ur fläcken förrän kvällen kommer. BARA plugga och få in NÅGOT i huvudet... HJÄLP MIG!!!! 


Kommentarer
Postat av: mor

Toppen att Du hittat ett köksbord. Det finns jättehäftiga vaxdukar på Åhléns eller någon affär typ "ombonat".

Tro på dig sjäv. Du klarar det!!!!!!

Kram

2011-01-08 @ 11:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0