Påbörjad träning igen.

Efter en månads uppehåll med träning är jag äntligen igång igen, dock tillbaka på ruta ett. Men inom en snar framtid har jag tränat upp mig till de rätta vikterna igen.
Har planerat en massa med resan till Danmark eftersom det med stor sannolikhet blir Danmark jag åker till nästa vecka och inte utomlands, även om det varit underbart. Århus, Silkeborg, Köpenhamn... Vad mer? Vi får väl se.
Inte lång tid kvar innan skolan börjar, drygt 1 månad. Känns mindre roligt, men det ska bli skoj att träffa tjejerna igen.
Var som sagt och styrketränade idag och imorgon tror jag att jag ska ut och springa om vädret tillåter, innan jag ska träffa syster.
Försöker se senaste avsnittet av true blood, men varken internet eller hemsidan tycks vilja samarbeta med mig.
J*vla 2 årsdag! Det är ditt fel!
Näe, nu blir det sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0